Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Hammersley, Megan L."'
Autor:
Woods, Andrew J., Norman, Jennifer, Ryan, Sarah T., Wardle, Karen, Probst, Yasmine C., Crowe, Ruth K., Patel, Linda, Hammersley, Megan L., Furber, Susan, Stanley, Rebecca M., Taylor, Lauren, Okely, Anthony D.
Publikováno v:
In Preventive Medicine January 2024 178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kerr, Erin M., Hewitt, Lyndel, Ryan, Sarah T., Norman, Jennifer, Kelly, Bridget, Hammersley, Megan L., Lum, Melanie, Okely, Anthony D.
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports December 2022 30
Autor:
Hammersley, Megan L., Norman, Jennifer, Smithers, Lisa G., Furber, Susan, Plumb, Melinda, Jones, Rachel A.
Publikováno v:
Health Promotion Journal of Australia; Oct2024, Vol. 35 Issue 4, p977-986, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Veldman, Sanne LC, Hammersley, Megan L, Howard, Steven J, Stanley, Rebecca M, Okely, Anthony D, Jones, Rachel A
Supplemental Material for Associations of gross motor skills with self-regulation and executive function in preschool-aged children by Sanne LC Veldman, Megan L Hammersley, Steven J Howard, Rebecca M Stanley, Anthony D Okely, and Rachel A Jones in Au
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::359113d1556595fd655078d85ce464ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.