Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Hammer, Dana P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frost, Jody S.1 jodygandy@comcast.net, Hammer, Dana P.2, Nunez, Loretta M.3, Adams, Jennifer L.4, Chesluk, Benjamin5, Grus, Catherine6, Harvison, Neil7, McGuinn, Kathy8, Mortensen, Luke9, Nishimoto, John H.10, Palatta, Anthony11, Richmond, Margaret12, Ross, Elisabeth J.13, Tegzes, John14, Ruffin, Alexis L.15, Bentley, John P.16
Publikováno v:
Journal of Interprofessional Care. Jan/Feb2019, Vol. 33 Issue 1, p102-115. 14p. 3 Diagrams, 5 Charts.
Autor:
Popovich, Nicholas G. *, Hammer, Dana P., Hansen, Dan J., Spies, Alan R., Whalen, Karen P., Beardsley, Robert S., Bell, Hershey S., Athay, Jennifer L.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 December 2011 75(10)
Autor:
Bray, Brenda S. *, Schwartz, Catrina R., Odegard, Peggy Soule, Hammer, Dana P., Seybert, Amy L.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 December 2011 75(10)
Autor:
Hammer, Dana P., Bynum, Leigh Ann, Carter, Jean, Hagemeier, Nicholas E., Kennedy, Daniel R., Khansari, Parto, Stamm, Pamela, Crabtree, Brian
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
This commentary describes the significance of faculty citizenship in the broader context of institutional culture and defines faculty citizenship for use across all aspects of faculty roles in the Academy. The definition includes two key components (
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/5586
Autor:
Hammer, Dana P., Bynum, Leigh Ann, Carter, Jean, Hagemeier, Nicholas E., Kennedy, Daniel R., Khansari, Parto, Stamm, Pamela, Crabtree, Brian
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
This commentary describes the significance of faculty citizenship in the broader context of institutional culture and defines faculty citizenship for use across all aspects of faculty roles in the Academy. The definition includes two key components (
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10134
Autor:
Hammer, Dana P., Bynum, Leigh Ann, Carter, Jean, Hagemeier, Nicholas E., Kennedy, Daniel R., Khansari, Parto, Stamm, Pamela, Crabtree, Brian
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Faculty citizenship and institutional culture are critically important to the health and success of any college/school of pharmacy. This commentary describes the current relevance and importance of faculty citizenship in the broader context of instit
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/5411
Autor:
Hammer, Dana P. a, *, Bynum, Leigh Ann b, Carter, Jean c, Hagemeier, Nicholas E. d, Kennedy, Daniel R. e, f, Khansari, Parto g, Stamm, Pamela h, Crabtree, Brian i
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 May 2019 83(4)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.