Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Hammad, Waheed"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2024, Vol. 38, Issue 4, pp. 1184-1203.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-09-2023-0441
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2024, Vol. 38, Issue 3, pp. 750-768.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-03-2023-0124
Autor:
Al-Harthi, Aisha Salim, Hammad, Waheed, Al-Seyabi, Fawzia, Al-Najjar, Noor, Al-Balushi, Sulaiman, Emam, Mahmoud
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2022, Vol. 30, Issue 4, pp. 477-494.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-11-2021-0180
Autor:
Hammad, Waheed1,2 (AUTHOR) waheedhammad@gmail.com, Abu Shindi, Yousef1 (AUTHOR), Morad, Hosam2 (AUTHOR), Al-Mahdy, Yasser F. Hendawy1,3 (AUTHOR), Al-Harthi, Khalsa4 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Leadership in Education. Dec2024, Vol. 27 Issue 6, p1209-1227. 19p.
Publikováno v:
Educational Management Administration & Leadership. Nov2024, Vol. 52 Issue 6, p1369-1387. 19p.
Autor:
Hammad, Waheed
Shared decision-making (SDM) arose as one of the most popular themes associated with the school restructuring 'movement of the late 1980s. It is widely considered to be an effective way to improve the quality of education through engaging stakeholder
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.504847
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmed, Eman1 eman.ahmed6543@edu.menofia.edu.eg, Hammad, Waheed2 waheedhammad@gmail.com, Hawass, Hisham Hamid3 hisham.hawass@gmail.com
Publikováno v:
International Studies in Educational Administration (Commonwealth Council for Educational Administration & Management (CCEAM)). 2022, Vol. 50 Issue 3, p97-119. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.