Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Hamm, Jessica"'
Autor:
Hamm, Jessica, Yeh, Pi-Ming
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice October 2024 80
Autor:
Ansaldi, Katie, Turkey, Houssein El, Hamm, Jessica, Nu'Man, Anisah, Warnberg, Nathan, Young, Michael
An exact $r$-coloring of a set $S$ is a surjective function $c:S\to [r]$. The rainbow number of a set $S$ for equation $eq$ is the smallest integer $r$ such that every exact $r$-coloring of $S$ contains a rainbow solution to $eq$. In this paper, the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1905.06296
Dissertation/ Thesis
Autor:
Hamm, Jessica Ann
Classical invariant theory is a field of study within abstract algebra that has been around for well over a century. However, the field of multiplicative invariant theory is rather new, having only been studied formally for the past 35 years. Multipl
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/2971
Autor:
Hamm, Jessica
We describe the multiplicative invariant algebras of the root lattices of all irreducible root systems under the action of the Weyl group. In each case, a finite system of fundamental invariants is determined and the class group of the invariant alge
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1409.0453
Autor:
HAMM, JESSICA1 hammj@winthrop.edu, WAY, ALAN1 waya2@winthrop.edu
Publikováno v:
International Journal of Group Theory. 2021, Vol. 10 Issue 3, p137-147. 11p.
Publikováno v:
Epsilon Sigma at-Large Research Conference.
The Effects of Age, Employment, Marriage, and Education on Academic Motivation in Undergraduate Nursing Students Purpose: The amount of research on non-cognitive variables affecting motivation is limited in nursing students. By using Self-Determinati
Autor:
Siebert, Erin A.1 (AUTHOR) sieberte@oregonstate.edu, Hamm, Jessica1,2 (AUTHOR), Yun, Joonkoo1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Disability, Development & Education. Jul2017, Vol. 64 Issue 4, p378-390. 13p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.