Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Hamilton, Jahnese"'
Autor:
Hamilton, Jahnese1,2 (AUTHOR), Finch, Tracy3 (AUTHOR) Tracy.Finch@northumbria.ac.uk, Le Couteur, Ann2 (AUTHOR), Mackintosh, Joan2 (AUTHOR), Petrou, Alex2 (AUTHOR), Garland, Deborah4 (AUTHOR), Parr, Jeremy R.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 1/19/2024, Vol. 19 Issue 1, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hamilton, Jahnese1 Jahnese.Hamilton@ntw.nhs.uk, Ingham, Barry2, McKinnon, Iain3,4, Parr, Jeremy R.5, Tam, Louise Yuen‐Chong1, Le Couteur, Ann3
Publikováno v:
British Journal of Learning Disabilities. Dec2017, Vol. 45 Issue 4, p230-237. 8p.
Autor:
Gilbody, Simon Martin, Lewis, Helen Jane, Adamson, Joy Ann, Atherton, Katie, Bailey, Della, Birtwistle, Jacqueline, Bosanquet, Katherine Nancy, Clare, Emily, Delgadillo, Jaime, Ekers, David, Foster, Deborah, Gabe, Rhian, Gascoyne, Samantha, Haley, Lesley, Hamilton, Jahnese, Hargate, Rebecca, Hewitt, Catherine Elizabeth, Holmes, John, Keding, Ada, Lilley-Kelly, Amanda, Meer, Shaista, Mitchell, Natasha, Overend, Karen Jane, Pasterfield, Madeline, Pervin, Jodi, Richards, David, Spilsbury, Karen, Traviss-Turner, Gemma D, Trepel, Dominic, Woodhouse, Rebecca, Ziegler, Friederike, McMillan, Dean
In the CASPER randomized trial of 705 participants age 65 and older with sub-threshold depression, those randomized to a collaborative care intervention had lower depression scores, measured by the Patient Health 9-item questionnaire at 4 month follo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::75c91095e0580eb11e580e26971cda0f
https://eprints.whiterose.ac.uk/114591/1/Revised_CASPER_effectivenss_paper_JAMA_clean_11th_Jan_2017_1_.doc
https://eprints.whiterose.ac.uk/114591/1/Revised_CASPER_effectivenss_paper_JAMA_clean_11th_Jan_2017_1_.doc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.