Zobrazeno 1 - 10
of 200
pro vyhledávání: '"Hamilton, Erica"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science and Children, 2022 Jul 01. 59(6), 58-61.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27257105
Promoting Engagement and Learning: Using the Fishbowl Strategy in Online and Hybrid College Courses.
Autor:
Han, Mihyun1 (AUTHOR), Hamilton, Erica R.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
College Teaching. Oct-Dec2023, Vol. 71 Issue 4, p281-289. 9p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palumbo, Philip J., Zhang, Yinfeng, Clarke, William, Breaud, Autumn, Sivay, Mariya, Cummings, Vanessa, Hamilton, Erica L., Guo, Xu, Ogendo, Arthur, Kayange, Noel, Panchia, Ravindre, Dominguez, Karen, Chen, Ying Q., Sandfort, Theodorus G.M., Eshleman, Susan H.
Publikováno v:
In International Journal of Infectious Diseases March 2021 104:465-470
Autor:
Hamilton, Erica
Publikováno v:
Sports Litigation Alert; 11/1/2024, Vol. 21 Issue 21, p12-29, 18p
Publikováno v:
Studying Teacher Education: Journal of Self-Study of Teacher Education Practices; Aug2024, Vol. 20 Issue 2, p214-235, 22p
Publikováno v:
Teacher Educator; Jul-Sep2024, Vol. 59 Issue 3, p287-302, 16p
Autor:
Sugarman, Jeremy, Trumble, Ilana, Hamilton, Erica, Sarasvita, Riza, Dumchev, Kostyantyn, Viet, Ha, Hoffman, Irving, Miller, William, Hanscom, Brett
Publikováno v:
Ethics & Human Research, 2019 Sep 01. 41(5), 28-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26913715
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.