Zobrazeno 1 - 10
of 1 313
pro vyhledávání: '"Hamill J"'
Publikováno v:
Journal of Foot and Ankle Research, Vol 1, Iss Suppl 1, p O1 (2008)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49eb4d407eac44cc85a87b0a2c69d03e
Publikováno v:
Phys. Rev. Lett. 120, 016601 (2018)
A simple and fast analysis method to sort large data sets into groups with shared distinguishing characteristics is described, and applied to single molecular break junction conductance versus electrode displacement data. The method, based on princip
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1705.06161
Autor:
Li, Y., Baghernejad, M., Al-Galiby, Q., Manrique, D., Zhang, G., Hamill, J., Fu, Y., Broekmann, P., Hong, W., Wandlowski, T., Zhang, D., Lambert, C. J.
We studied charge transport phenomena through a core substituted naphthalenediimide (NDI) single-molecule junctions using the electrochemical STM-based break junction technique in combination with DFT calculations. The conductance switch among three
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1611.02725
Publikováno v:
In Human Movement Science April 2016 46:251-260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnston, A.N.B., Hamill, J., Barton, M.J., Baldwin, S., Percival, J., Williams-Pritchard, G., Salvage-Jones, J., Todorovic, M.
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice November 2015 15(6):415-420