Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Hamidizadeh, Ali"'
Autor:
Hamidizadeh, Ali1 hamidizadeh@ut.ac.ir, Danaeefard, Hassan2 hdanaee@modares.ac.ir, Eshgarf, Reza1 reshgarf@ut.ac.ir
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Management Studies. Oct2024, Vol. 17 Issue 4, p1097-1108. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Executive Management; Autumn/Winter2022, Vol. 14 Issue 28, p559-579, 21p
Publikováno v:
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 Núm. 17 (2019): Número Especial Julio 2019; 215-227
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 No. 17 (2019): Special Issue July 2019; 215-227
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 No. 17 (2019): Special Issue July 2019; 215-227
The purpose of the present research is to answer the question of what factors influence building a brand for news media. To answer the question, we used the meta-synthesis method. The statistical population of this research is qualitative articles th
Autor:
Hamidizadeh, Ali1, Fard, Rasoul Sanavi2 Dr.Sanavifard@gmail.com
Publikováno v:
Iranian Journal of Management Studies. Summer2016, Vol. 9 Issue 3, p505-527. 23p.
Publikováno v:
Human Systems Management; 2019, Vol. 38 Issue 1, p73-86, 14p, 3 Diagrams, 4 Charts