Zobrazeno 1 - 10
of 837
pro vyhledávání: '"Hamer, D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sequeira, A. M. M., Rodríguez, J. P., Eguíluz, V. M., Harcourt, R., Hindell, M., Sims, D. W., Duarte, C. M., Costa, D. P., Fernández-Gracia, J., Ferreira, L. C., Hays, G. C., Heupel, M. R., Meekan, M. G., Aven, A., Bailleul, F., Baylis, A. M. M., Berumen, M. L., Braun, C. D., Burns, J., Caley, M. J., Campbell, R., Carmichael, R. H., Clua, E., Einoder, L. D., Friedlaender, Ari, Goebel, M. E., Goldsworthy, S. D., Guinet, C., Gunn, J., Hamer, D., Hammerschlag, N., Hammill, M., Hückstädt, L. A., Humphries, N. E., Lea, M.-A., Lowther, A., Mackay, A., McHuron, E., McKenzie, J., McLeay, L., McMahon, C. R., Mengersen, K., Muelbert, M. M. C., Pagano, A. M., Page, B., Queiroz, N., Robinson, P. W., Shaffer, S. A., Shivji, M., Skomal, G. B., Thorrold, S. R., Villegas-Amtmann, S., Weise, M., Wells, R., Wetherbee, B., Wiebkin, A., Wienecke, B., Thums, M.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Mar . 115(12), 3072-3077.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26509014
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaiser, J. L., Ngoma, T., Rockers, P. C., Fink, G., Juntunen, A., Hamer, D. H., Chirwa, B., Scott, N. A.
INTRODUCTION: Early reading interventions hold promise for increasing language and literacy development in young children and improving caregiver-child interactions. To engage rural caregivers and young children in home reading, Zambian child psychol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8294f254674db8a9b78e87b6383046c4
Autor:
Hamer, D. H.
Publikováno v:
Clinical Infectious Diseases, 2005 Apr 01. 40(7), 1058-1060.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4463211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.