Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Hamel, Erin"'
Autor:
Matthews, Ann, Hamel, Erin
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review August 2024 163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hamel, Erin
Publikováno v:
Dimensions of Early Childhood; 2024, Vol. 52 Issue 1, p14-17, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
YC Young Children, 2016 Mar 01. 71(1), 8-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/ycyoungchildren.71.1.8
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Teacher Education; Oct-Dec2023, Vol. 44 Issue 4, p791-811, 21p, 6 Charts, 1 Graph
Autor:
Hamel, Erin1 (AUTHOR) erin.hamel@huskers.unl.edu, Joo, Yuenjung1 (AUTHOR), Hong, Soo-Young1 (AUTHOR), Burton, Anna2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. May2021, Vol. 49 Issue 3, p375-384. 10p. 5 Charts.
Publikováno v:
Language Arts, 2013 Jul 01. 90(6), 428-440.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24575003
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Research; Jun2023, Vol. 21 Issue 2, p241-255, 15p
Autor:
Stephens, Diane, Morgan, Denise N., DeFord, Diane E., Donnelly, Amy, Hamel, Erin, Keith, Karin J., Brink, David A., Johnson, Robert, Seaman, Michael, Young, Jennifer, Gallant, Dorinda J., Hao, Shiqi, Leigh, S. Rebecca
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
The field of literacy education has long been concerned with the question of how to help classroom teachers improve their practices so that students will improve as readers. Although there is consensus on what characterizes effective professional dev
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/16531