Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Hamdan, Noora"'
Dissertation/ Thesis
Autor:
Hamdan, Noora
Fundamental adaptive systems such as achievement motivation have been identified as key mechanisms for affecting youth outcomes. These systems can be encouraged and supported in specific contexts, such as the school setting. This study explored wheth
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/4772
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology November 2019 187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Interpersonal Violence; 2022, Vol. 37 Issue 21/22, pNP21400-NP21410, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.