Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"Hambrick, Marion E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Sport Management Review November 2019 22(5):708-723
Autor:
Svensson, Per G., Hambrick, Marion E.
Publikováno v:
In Sport Management Review August 2019 22(4):540-552
Autor:
O’Hallarn, Brendan, Shapiro, Stephen L., Wittkower, D.E., Ridinger, Lynn, Hambrick, Marion E.
Publikováno v:
In Sport Management Review June 2019 22(3):407-418
Publikováno v:
Physical Culture and Sport: Studies and Research, Vol 81, Iss 1, Pp 36-46 (2019)
Niche sports have limited opportunities to promote their sport offerings via traditional communication channels and may rely upon alternatives such as social media to accomplish their marketing goals (Puchan, 2004). Williams and Chinn (2010) develope
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a72863829df44fa6a80e6a206ab249b2
Autor:
Hambrick, Marion E.
Publikováno v:
In Sport Management Review April 2017 20(2):170-183
Autor:
Svensson, Per G., Hambrick, Marion E.
Publikováno v:
In Sport Management Review April 2016 19(2):120-132
Autor:
O'Hallarn, Brendan, Shapiro, Stephen L., Hambrick, Marion E., Wittkower, D.E., Ridinger, Lynn, Morehead, Craig A.
Publikováno v:
Journal of Sport Management; Jul2018, Vol. 32 Issue 4, p389-400, 12p
Publikováno v:
Journal of Sport Management; May2018, Vol. 32 Issue 3, p243-256, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.