Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Hambly, H."'
Publikováno v:
Education + Training, 2003, Vol. 45, Issue 3, pp. 162-174.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00400910310471028
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Diabetic medicine : a journal of the British Diabetic Association. 27(10)
AIMS: There is little guidance for paediatric diabetes teams on how best to meet their patients' psychosocial needs. The aims of conducting this survey of practitioners were to examine the challenges they face in delivering routine care, elicit their
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hambly, H. (ed.), Angura, T. (ed.)
Metadata only record Grassroots indicators are defined here as measures or signals of environmental quality or change formulated by individuals, households, and communities, and derived from their local systems of observation, practice, and indigenou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::7b7a47abfdda380b75a261936cc173bb
https://hdl.handle.net/10919/66182
https://hdl.handle.net/10919/66182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.