Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Haman, E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kartushina, N., Mani, N., Aktan-Erciyes, A., Alaslani, K., Aldrich, N. J., Almohammadi, A., Alroqi, H., Anderson, L., Andonova, E., Aussems, S., Babineau, M., Barokova, M. D., Bergmann, C., Cashon, C., Custode, S., de Carvalho, A., Dimitrova, N., Dynak, A., Farah, R., Fennell, C., Fiévet, A., Frank, M. C., Gavrilova, M., Gendler-Shalev, H., Gibson, S., Golway, K., Gonzalez-Gomez, N., Haman, E., Hannon, E. E., Havron, N., Kanero, Junko, Keller, C., Krajewski, G., Laing, C., Lundwall, R. A., Luniewska, M., Mieszkowska, K., Munoz, L., Nave, K. M., Olesen, N., Perry, L., Rowland, C. F., Santos Oliveira, D., Shinskey, J., Veraksa, A., Vincent, K., Zivan, M., Mayor, J.
The COVID-19 pandemic, and the resulting closure of daycare centers worldwide, led to unprecedented changes in children’s learning environments. This period of increased time at home with caregivers, with limited access to external sources (e.g., d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1246::4321eb2a183bf81fc2b1e37bd136c19e
https://research.sabanciuniv.edu/id/eprint/42265/
https://research.sabanciuniv.edu/id/eprint/42265/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haman, E. (Ewa), Łuniewska, M. (Magdalena), Hansen, P. (Pernille), Gram Simonsen, H. (Hanne), Chiat, S. (Shula), Bjekić, J. (Jovana), Blažienė, A. (Agnė), Chyl, K. (Katarzyna), Dabašinskienė, I. (Ineta), Engel de Abreu, P. (Pascale), Gagarina, N. (Natalia), Gavarró, A. (Anna), Håkansson, G. (Gisela), Harel, E. (Efrat), Holm, E. (Elisabeth), Kapalková, S. (Svetlana), Kunnari, S. (Sari), Levorato, C. (Chiara), Lindgren, J. (Josefin), Mieszkowska, K. (Karolina), Montes Salarich, L. (Laia), Potgieter, A. (Anneke), Ribu, I. (Ingeborg), Ringblom, N. (Natalia), Rinker, T. (Tanja), Roch, M. (Maja), Slančová, D. (Daniela), Southwood, F. (Frenette), Tedeschi, R. (Roberta), Müge Tuncer, A. (Aylin), Ünal-Logacev, Ö. (Özlem), Vuksanović, J. (Jasmina), Armon-Lotem, S. (Sharon)
This article investigates the cross-linguistic comparability of the newly developed lexical assessment tool Cross-linguistic Lexical Tasks (LITMUS-CLT). LITMUS-CLT is a part the Language Impairment Testing in Multilingual Settings (LITMUS) battery (A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::d0bdba15d850cc96c15b09b1b682d1c6
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe201801101219
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe201801101219
Learners of most languages are faced with the task of acquiring words to talk about number and quantity. Much is known about the order of acquisition of number words as well as the cognitive and perceptual systems and cultural practices that shape it
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::b36a44347a922197d75def0c7cfd030e
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3056786
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3056786