Zobrazeno 1 - 10
of 377
pro vyhledávání: '"Halter JB"'
Autor:
McEwen, LN, Bilik, D, Johnson, SL, Halter, JB, Karter, AJ, Mangione, CM, Subramanian, U, Waitzfelder, B, Crosson, JC, Herman, WH
Publikováno v:
Diabetes care, vol 32, iss 6
McEwen, LN; Bilik, D; Johnson, SL; Halter, JB; Karter, AJ; Mangione, CM; et al.(2009). Predictors and impact of intensification of antihyperglycemic therapy in type 2 diabetes: Translating Research into Action for Diabetes (TRIAD). Diabetes Care, 32(6), 971-976. doi: 10.2337/dc08-1911. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6sq5g9w1
McEwen, LN; Bilik, D; Johnson, SL; Halter, JB; Karter, AJ; Mangione, CM; et al.(2009). Predictors and impact of intensification of antihyperglycemic therapy in type 2 diabetes: Translating Research into Action for Diabetes (TRIAD). Diabetes Care, 32(6), 971-976. doi: 10.2337/dc08-1911. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6sq5g9w1
OBJECTIVE - The purpose of this study was to examine the predictors of intensification of antihyperglycemic therapy in patients with type 2 diabetes; its impact on A1C, body weight, symptoms of anxiety/depression, and health status; and patient chara
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0957418173573133438e75c716e0a97b
https://escholarship.org/uc/item/6sq5g9w1
https://escholarship.org/uc/item/6sq5g9w1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.