Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Halter, Robin"'
Autor:
Klein, Matthew E., Bangerter, Abigail, Halter, Robin J., Cooper, Kim, Aguilar, Zuleima, Canuso, Carla M., Drevets, Wayne C., Schmidt, Mark E., Pandina, Gahan
Publikováno v:
Neuropsychopharmacology; 20240101, Issue: Preprints p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuber, David S., Miller, Deborah D., Caris, Kimberly A., Halter, Robin, Linden, Fran, Hennessy, Michael B.
Publikováno v:
Psychological Science, 1999 Sep 01. 10(5), 379-386.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40063451
Autor:
Paulus, Martin P, Stein, Murray B, Simmons, Alan N, Risbrough, Victoria B, Halter, Robin, Chaplan, Sandra R
Publikováno v:
Neuropsychopharmacology : official publication of the American College of Neuropsychopharmacology, vol 46, iss 5
Acute pharmacological inhibition of the anandamide-degrading enzyme, fatty acid amide hydrolase (FAAH), prolongs the regulatory effects of endocannabinoids and reverses the stress-induced anxiety state in a cannabinoid receptor-dependent manner. Howe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::06785c658ae9ba19201ce5dce71b9139
https://escholarship.org/uc/item/5ch6w1w9
https://escholarship.org/uc/item/5ch6w1w9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bangerter, Abigail, Halter, Robin, Meyer, Martine, Trudeau, Jeremiah, Ochs-Ross, Rachel, Aman, Michael, Hendren, Robert, Leventhal, Bennett, Pandina, Gahan
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2021 60(10) Supplement:S161-S161
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.