Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Halpin PA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gopalan C; Department of Applied Health, School of Education, Health and Human Behavior, Southern Illinois University Edwardsville, Edwardsville, Illinois, United States.; Department of Nurse Anesthesiology, School of Nursing, Southern Illinois University Edwardsville, Edwardsville, Illinois, United States., Halpin PA; Department of Life Sciences, University of New Hampshire, Manchester, New Hampshire, United States., Selvam AAA; Department of Chemistry, Prayoga Institute of Education Research, Bengaluru, India., Hung WC; Department of Educational Technology, Research and Assessment, Northern Illinois University, DeKalb, Illinois, United States.
Publikováno v:
Advances in physiology education [Adv Physiol Educ] 2024 Sep 01; Vol. 48 (3), pp. 505-511. Date of Electronic Publication: 2024 Apr 18.
Autor:
Lopez S; Department of Life Sciences, STEM Teaching Fellows Program, University of New Hampshire, Manchester, New Hampshire, United States., Pham A; Department of Life Sciences, STEM Teaching Fellows Program, University of New Hampshire, Manchester, New Hampshire, United States., Hsu JL; Schmid College of Science and Technology, Chapman University, Orange, California, United States., Halpin PA; Department of Life Sciences, STEM Teaching Fellows Program, University of New Hampshire, Manchester, New Hampshire, United States.
Publikováno v:
Advances in physiology education [Adv Physiol Educ] 2024 Sep 01; Vol. 48 (3), pp. 588-592. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 06.
Autor:
Hsu JL; Schmid College of Science and Technology, Chapman University, Orange, California., Halpin PA; Department of Life Sciences, University of New Hampshire, Manchester, New Hampshire.
Publikováno v:
Advances in physiology education [Adv Physiol Educ] 2022 Dec 01; Vol. 46 (4), pp. 667-676. Date of Electronic Publication: 2022 Oct 13.
Autor:
Halpin PA; Department of Life Sciences, University of New Hampshire at Manchester, Manchester, New Hampshire., Gopalan C; Department of Applied Health, Southern Illinois University Edwardsville, Edwardsville, Illinois.; Department of Anesthesiology, Southern Illinois University Edwardsville, Edwardsville, Illinois.
Publikováno v:
Advances in physiology education [Adv Physiol Educ] 2022 Jun 01; Vol. 46 (2), pp. 345-350. Date of Electronic Publication: 2022 Apr 21.