Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Halpert, Albena"'
Autor:
Drossman, Douglas A., Chang, Lin, Deutsch, Jill K., Ford, Alexander C., Halpert, Albena, Kroenke, Kurt, Nurko, Samuel, Ruddy, Johannah, Snyder, Julie, Sperber, Ami
Publikováno v:
In Gastroenterology November 2021 161(5):1670-1688
Autor:
Van Oudenhove, Lukas, Levy, Rona L., Crowell, Michael D., Drossman, Douglas A., Halpert, Albena D., Keefer, Laurie, Lackner, Jeffrey M., Murphy, Tasha B., Naliboff, Bruce D.
Publikováno v:
In Gastroenterology May 2016 150(6):1355-1367
Autor:
Houghton, Lesley A., Heitkemper, Margaret, Crowell, Michael D., Emmanuel, Anton, Halpert, Albena, McRoberts, James A., Toner, Brenda
Publikováno v:
In Gastroenterology May 2016 150(6):1332-1343
Autor:
Halpert, Albena1,2 ahalpert@pmaonline.com
Publikováno v:
Journal of Clinical Medicine. Jan2018, Vol. 7 Issue 1, p3. 10p.
Autor:
Saypol, Ben, Drossman, Douglas A., Schmulson, Max J., Olano, Carolina, Halpert, Albena, Aderoju, Ademola, Chang, Lin
Publikováno v:
Revista Espanola de Enfermedades Digestivas, Vol 107, Iss 5, Pp 268-273 (2015)
Scopus-Elsevier
Revista Española de Enfermedades Digestivas v.107 n.5 2015
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
Revista Española de Enfermedades Digestivas, Volume: 107, Issue: 5, Pages: 268-273, Published: MAY 2015
Scopus-Elsevier
Revista Española de Enfermedades Digestivas v.107 n.5 2015
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
Revista Española de Enfermedades Digestivas, Volume: 107, Issue: 5, Pages: 268-273, Published: MAY 2015
Background: Quality communication skills and increased multicultural sensitivity are universal goals, yet teaching them have remained a challenge for educators. Objective: To document the process and participant responses to Interactive Theater when
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.