Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Hallstein, Eric"'
Autor:
Johnston, Alison, Fink, Daniel, Reynolds, Mark D., Hochachka, Wesley M., Sullivan, Brian L., Bruns, Nicholas E., Hallstein, Eric, Merrifield, Matt S., Matsumoto, Sandi, Kelling, Steve
Publikováno v:
Ecological Applications, 2015 Oct 01. 25(7), 1749-1756.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24700326
Autor:
Hallstein, Eric, Villas-Boas, Sofia B.
Publikováno v:
In Journal of Environmental Economics and Management July 2013 66(1):52-71
Autor:
Srinivasan, U. Thara, Carey, Susan P., Hallstein, Eric, Higgins, Paul A. T., Kerr, Amber C., Koteen, Laura E., Smith, Adam B., Watson, Reg, Harte, John, Norgaard, Richard B.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2008 Feb 01. 105(5), 1768-1773.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25451357
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hallstein, Eric, Villas-Boas, Sofia B
Publikováno v:
Villas-Boas, Sofia B; & Hallstein, Eric. (2013). Are Consumers Color Blind? An Empirical Investigation of a Traffic Light Advisory for Sustainable Seafood. Journal of Environmental Economics and Management, 66. UC Berkeley: Department of Agricultural and Resource Economics, UCB. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4gw7w7cf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8408a7e49851a32b16e66929341dd4dd
http://www.escholarship.org/uc/item/4gw7w7cf
http://www.escholarship.org/uc/item/4gw7w7cf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BANNICK, MATT, HALLSTEIN, ERIC1,2
Publikováno v:
Stanford Social Innovation Review. Summer2012, Vol. 10 Issue 3, Special section p8-11. 4p. 1 Color Photograph.
A new cross-sector study examines whether impact investing can make a difference to global conservation efforts.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::01b94c4b51104d1c7ecd2dbc171f012e
This paper empirically investigates consumer response to a traffic light advisory for environmentally sustainable seafood, which was implemented in the seafood department of a regional supermarket chain in the United States. Green meant 'best choice'
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a8f27c9c8ea9622eec6aaefea9e4dbc7
Autor:
Thara Srinivasan, U.1 utharas@gmail.com, Carey, Susan P.2, Hallstein, Eric3, Higgins, Paul A. T.3,4, Kerr, Amber C.3, Koteen, Laura E.3, Smith, Adam B.3, Watson, Reg5, Harte, John2,3, Norgaar, Richard B.3
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America. 2/5/2008, Vol. 105 Issue 5, p1768-1773. 6p. 1 Diagram, 1 Chart, 1 Graph.