Zobrazeno 1 - 10
of 202
pro vyhledávání: '"Halloran BP"'
Publikováno v:
Hsiao, EC; Boudignon, BM; Halloran, BP; Nissenson, RA; & Conklin, BR. (2010). Gs G protein-coupled receptor signaling in osteoblasts elicits age-dependent effects on bone formation. Journal of Bone and Mineral Research, 25(3), 584-593. doi: 10.1002/jbmr.3. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1xn4d9jd
Age-dependent changes in skeletal growth are important for regulating skeletal expansion and determining peak bone mass. However, how G protein-coupled receptors (GPCRs) regulate these changes is poorly understood. Previously, we described a mouse mo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::de9f14eab4ee83efba3bec252dd8f279
http://www.escholarship.org/uc/item/1xn4d9jd
http://www.escholarship.org/uc/item/1xn4d9jd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.