Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Hallford D. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hallford, D. J.1,2 (AUTHOR) david.hallford@deakin.edu.au, Cheung, S.1 (AUTHOR), Baothman, G.1 (AUTHOR), Weel, J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychological Research. Mar2023, Vol. 87 Issue 2, p613-623. 11p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Hallford, D. J.1,2 (AUTHOR) david.hallford@deakin.edu.au, Rusanov, D.1 (AUTHOR), Yeow, J. J. E.1 (AUTHOR), Austin, D. W.1 (AUTHOR), D'Argembeau, A.3 (AUTHOR), Fuller-Tyszkiewicz, M.1 (AUTHOR), Raes, F.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognitive Therapy & Research. Feb2023, Vol. 47 Issue 1, p20-37. 18p. 3 Diagrams, 4 Charts.
Publikováno v:
Journal of Social and Personal Relationships. 40:955-975
Reminiscence-based interventions involve the guided recall and interpretation of autobiographical memories to promote adaptive thinking. This study involved secondary analyses of a recent trial of a positively focused, group-based, three-session vers
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hallford, D. J.1,2 (AUTHOR) david.hallford@deakin.edu.au, Carmichael, A. M.1 (AUTHOR), Austin, D. W.1 (AUTHOR), Takano, K.3 (AUTHOR), Raes, F.4 (AUTHOR), Fuller-Tyszkiewicz, M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Trials. 1/14/2020, Vol. 21 Issue 1, p1-7. 7p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.