Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Hall, Kayla"'
Autor:
Hall, Kayla1 (AUTHOR), Pazda, Adam1 (AUTHOR) adamp@usca.edu
Publikováno v:
Psychological Reports. Feb2024, Vol. 127 Issue 1, p419-431. 13p.
Autor:
Williams, Francis, Bock, Alexander, Doraiswamy, Harish, Donatelli, Cassandra, Hall, Kayla, Summers, Adam, Panozzo, Daniele, Silva, Cláudio T.
The ScanAllFish project is a large-scale effort to scan all the world's 33,100 known species of fishes. It has already generated thousands of volumetric CT scans of fish species which are available on open access platforms such as the Open Science Fr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1904.04890
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hall, Kayla
The present study investigated the effects teacher selection of professional development had on the implementation of the learned professional development. A group of 15 elementary school teachers participated in the study in which they were asked to
Autor:
Blake, Hassanatu, Aldridge, Brianna, Poblete, Ramona, Hall, Kayla, Huse, Lindsay, Blount, Kateesha A., González, Karina M., Hesselton, Timothy, Clark, Michele, Ojikutu, Bisola, Nnaji, Chioma, Patigian, Jules, Rives, René
Publikováno v:
Journal of Public Health Management & Practice; Nov/Dec2023, Vol. 29 Issue 6, p946-949, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.