Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Hall, Brittany"'
Publikováno v:
Social Work/Maatskaplike Werk, Vol 54, Iss 2, Pp 179-193 (2018)
This article focuses on levels of burnout as well as engagement experienced by fourth-year undergraduate social work students attending a South African university. By means of quantitative procedures, data were obtained from 43 final-year social work
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7d77aca23244d4e942e9e292c37aa36
Autor:
McDaniel, Chris, Caspersen, Allison, Crumpton, Suzanne, Galbraith, Dana, Hall, Brittany, Huddleston, Penny, Nguyen, Hoa L., Puckett, Meleah, Williams, Roseanne
Publikováno v:
In Pain Management Nursing June 2022 23(3):293-300
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Markwardt, Haley S., Taghavi, Sarah E., Shear, Deborah Z., McDuffee, Peyton R., Smith, Emily J., Dunker, Alexandra M., Wilson, Mary M., Russell, Janae A., Shi, Molin, Hall, Brittany C.
Publikováno v:
JCO Clinical Cancer Informatics; 3/13/2024, Vol. 8, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bugajski, Andrew, Lengerich, Alex, Marchese, Matthew, Hall, Brittany, Yackzan, Susan, Davies, Claire, Brockopp, Dorothy
Publikováno v:
The Journal of Nursing Administration, 2017 Jun 01. 47(6), 308-312.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26813844
Autor:
Lengerich, Alexander, Bugajski, Andrew, Marchese, Matthew, Hall, Brittany, Yackzan, Susan, Davies, Claire, Brockopp, Dorothy
Publikováno v:
The Journal of Nursing Administration, 2017 May 01. 47(5), 289-293.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26813838
In-Session Stuck Points and Pitfalls of Community Clinicians Learning CBT: Qualitative Investigation
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice May 2017 24(2):256-267
Publikováno v:
The Journal of Nursing Administration, 2015 Oct 01. 45(10), 498-502.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26813319
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.