Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Halili, Xirongguli"'
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice October 2024 80
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice November 2023 73
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice May 2023 69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Nursing Review; Dec2024, Vol. 71 Issue 4, p729-746, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Academic-practice partnerships are a promising strategy that could strengthen the promotion of evidence-based nursing education. However, this is little known on how and should academic and clinical institutions or/and individuals collaborate in evid
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f2ac05f17b83f19c99c793e7e68c876f
Autor:
Halili, Xirongguli, Chen, Qirong
Academic-practice partnerships in evidence-based nursing practice (EBNP) have a big potential to solve some key barriers in EBNP. However, there is a lack of published systematic reviews reporting academic-practice partnerships in EBNP. A full review
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::88e583215532bbd463eb7093a9c5d7ce