Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Hale IL"'
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 24, Iss 4 (2023)
One of the biggest challenges for online learning is upholding academic integrity in online assessments. In particular, institutions and faculties attach importance to exam security and academic dishonesty in the online learning process. The aim of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5878717ce9a3458bbe56bf381303c5a1
Autor:
Hale Ilgaz, Yasemin Gülbahar
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 12, Iss 2, Pp 209-222 (2019)
Over the past several years, online learning has become an extremely popular research topic. Nevertheless, there continues to be a need for a holistic approach when examining online learning. To examine issues related to online learning as well as th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf3d78b015e44f3bb5d84afa4473b809
Publikováno v:
Online Learning, Vol 24, Iss 2 (2020)
Since e-Learning has become popular in recent years, research studies have been conducted about which instructional methods are the most effective in online learning environments. The purpose of this study is to apply the flipped classroom model to a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2125c5816b2d4df08cf31e2c2980e0e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hale Ilgaz, Yasemin Gülbahar
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 16, Iss 2 (2015)
The popularity of online programs that educational institutions offer is continuously increasing at varying degrees, with the major demand coming from adult learners who have no opportunity to access traditional education. These adult learners have t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/448543d26f0f415db6a7ae7333c1742f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.