Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Hale, John T."'
Humans understand sentences word-by-word, in the order that they hear them. This incrementality entails resolving temporary ambiguities about syntactic relationships. We investigate how humans process these syntactic ambiguities by correlating predic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.18046
To model behavioral and neural correlates of language comprehension in naturalistic environments researchers have turned to broad-coverage tools from natural-language processing and machine learning. Where syntactic structure is explicitly modeled, p
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.16147
Publikováno v:
Language and Cognitive Processes. - ISSN 0169-0965. - 26 (2011),
Eye fixation durations during normal reading correlate with processing difficulty but the specific cognitive mechanisms reflected in these measures are not well understood. This study finds support in German readers’ eyefixations for two distinct d
Externí odkaz:
http://opus.kobv.de/ubp/volltexte/2011/5715/
Publikováno v:
In Neuropsychologia September 2020 146
Autor:
Nelson, Matthew J., Karoui, Imen El, Giber, Kristof, Yang, Xiaofang, Cohen, Laurent, Koopman, Hilda, Cash, Sydney S., Naccache, Lionel, Hale, John T., Pallier, Christophe, Dehaene, Stanislas
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2017 May 01. 114(18), E3669-E3678.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26481895
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brennan, Jonathan R., Stabler, Edward P., Van Wagenen, Sarah E., Luh, Wen-Ming, Hale, John T.
Publikováno v:
In Brain and Language June-July 2016 157-158:81-94
Autor:
Brennan, Jonathan R.1 jobrenn@umich.edu, Hale, John T.2,3
Publikováno v:
PLoS ONE. 1/16/2019, Vol. 14 Issue 1, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hale, John T.
The purpose of the study was to identify the types and amount of industrial and diversified work experience acquired by the industrial arts teachers in the Dallas Independent School District and their opinions concerning the value of industrial exper
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc131416/