Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"Hajkova, Vanda"'
Autor:
Hajkova, Vanda
Profese asistentů existuje v českém školství už více než čtvrt století. Současné trendy ve vzdělávání i statistiky, které potvrzují rostoucí počty asistentů pedagoga ve školách v České republice, ukazují, že jde o profesi v
Předkládaná publikace je zaměřena na práci asistentů pedagoga v základních školách hlavního vzdělávacího proudu. V první části monografie jsou prezentovány obecné předpoklady pro zapojení asistentů do vzdělávání a výstupy
Publikace zaměřená na profesi školního speciálního pedagoga je dílem autorského kolektivu z katedry speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Hlavní část publikace prezentuje poznatky z výzkumu zaměřeného na role
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Approaches and Models in Special Education and Rehabilitation – Thematic Collection of International Importance
The main aim of this paper is to identify factors that could determine social participation of pupils with cerebral palsy in elementary schools in the Republic of Serbia. Social participation is within this paper viewed from the perspective of indepe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10164::27ef3ff2d88d56fb2dee652d0dcaf6cf
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3522
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3522
Autor:
Bloemers, Wolf, Hajkova, Vanda
Originaltext vom Verlag; nicht vom SfBS bearbeitet.
Das vorliegende Buch ist als Handbuch und "Quellenpool" für Studierende konzipiert. Es gibt einen Überblick über die Praxen und Theorien sozialer Gefährdungen und exkludierender Prozesse f
Das vorliegende Buch ist als Handbuch und "Quellenpool" für Studierende konzipiert. Es gibt einen Überblick über die Praxen und Theorien sozialer Gefährdungen und exkludierender Prozesse f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e4835f79bdbeecf93fddf6b62898f777
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.