Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Hajdas, Monika"'
Autor:
Kłeczek, Ryszard, Hajdas, Monika
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2024, Vol. 27, Issue 2, pp. 254-279.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-05-2022-0084
Publikováno v:
International Journal of Management and Economics, Vol 59, Iss 2, Pp 117-136 (2023)
Although the open strategizing (OS) approach can bring a wide range of benefits, there are also numerous risks identified. These risks are core sources of organizational dilemmas and challenges that appear in the decision-making process in two dimens
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e0661522ad64031a13157a98fb8c998
Publikováno v:
In Journal of Family Business Strategy March 2023 14(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Management and Economics, Vol 58, Iss 1, Pp 17-32 (2022)
The concept of cultural branding based on various narratives has been established in the marketing literature, but there is a lack of studies linking this concept with brand-related effects. The aim of this paper is to explore and explain the possibl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa6a9c10457341829bf54f03d7c5c30c
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services March 2022 65
Autor:
Radomska, Joanna1 Joanna.Radomska@ue.wroc.pl, Hajdas, Monika2, Wołczek, Przemysław1, Kawa, Arkadiusz3
Publikováno v:
Management Issues / Problemy Zarządzania. 2023, Vol. 21 Issue 4, p49-65. 17p.
Autor:
Hajdas, Monika1 (AUTHOR), Radomska, Joanna2 (AUTHOR) joanna.radomska@ue.wroc.pl, Szpulak, Aleksandra3 (AUTHOR), Silva, Susana C.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory & Practice. Fall2023, Vol. 31 Issue 4, p470-489. 20p. 1 Diagram, 6 Charts.
Publikováno v:
In The International Journal of Management Education March 2020 18(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.