Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Hainey, T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baalsrud Hauge, J, Boyle, EA, Mayer, IS, Nadolski, R, Riedel, JCKH, Moreno-Ger, P, Ritchie, J, Connolly, TM, Hainey, T, Boyle, L, Baxter, G, Moreno-ger, P
Publikováno v:
Psychology, Pedagogy and Assessment in Serious Games, 394-419
STARTPAGE=394;ENDPAGE=419;TITLE=Psychology, Pedagogy and Assessment in Serious Games
STARTPAGE=394;ENDPAGE=419;TITLE=Psychology, Pedagogy and Assessment in Serious Games
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::0551a1c936582ced4a19a5917c2c8780
https://pure.buas.nl/en/publications/b80987da-50cb-442c-9fd7-340557e6f6be
https://pure.buas.nl/en/publications/b80987da-50cb-442c-9fd7-340557e6f6be
Autor:
Mayer, IS, Bekebrede, G, Warmelink, HJG, Zhou, Q., Connolly, TM, Boyle, L, Hainey, T, Baxter, G, Moreno-Ger, P
Publikováno v:
Psychology, pedagogy and assessment in serious games, 357-393
STARTPAGE=357;ENDPAGE=393;TITLE=Psychology, pedagogy and assessment in serious games
STARTPAGE=357;ENDPAGE=393;TITLE=Psychology, pedagogy and assessment in serious games
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6b90f097559ed0cca125351b91418707
https://pure.buas.nl/en/publications/1956d6c6-eaa1-4af4-ad85-1c21f8bac57b
https://pure.buas.nl/en/publications/1956d6c6-eaa1-4af4-ad85-1c21f8bac57b
Autor:
Baalsrud Hauge, Jannicke, Boyle, Elizabeth, Mayer, Igor, Nadolski, Rob, Riedel, Johann C. K. H., Moreno-Ger, Pablo, Bellotti, Francesco, Lim, Theodore, Ritchie, James, Connolly, T. M., Hainey, T., Boyle, E., Baxter, G., Moreno-Ger, P.
Publikováno v:
Psychology, Pedagogy, and Assessment in Serious Games, 394-419
STARTPAGE=394;ENDPAGE=419;TITLE=Psychology, Pedagogy, and Assessment in Serious Games
STARTPAGE=394;ENDPAGE=419;TITLE=Psychology, Pedagogy, and Assessment in Serious Games
The objective of this chapter is to provide an overview of the different methods that can be used to evaluate the learning outcomes of serious games. These include Randomised Control Trials (RCT),quasi-experimental designs, and surveys. Case studies
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5e1610f6a707f3be392d7ce6267d8f6e
https://research.ou.nl/en/publications/be1f5c5b-00a1-465e-8fad-7a6162fe9320
https://research.ou.nl/en/publications/be1f5c5b-00a1-465e-8fad-7a6162fe9320
Autor:
Connolly, T.M., Hainey, T., Baxter, G.J., Stansfield, M.H., Gould, C., Can, C., Bedir, H., Inozu, J., Tsvetkova, N., Kusheva, R., Stoimenova, B., Penkova, R., Legurska, M., Dimitrova, N.
Publikováno v:
2011 7th International Conference on Next Generation Web Services Practices (NWeSP); 2011, p517-522, 6p
Autor:
Connolly, T.M., Hainey, T., Baxter, G., Stansfield, M.H., Gould, C., Tsvetkova, N., Kusheva, R., Stoimenova, B., Penkova, R., Legurska, M., Dimitrova, N.
Publikováno v:
2011 7th International Conference on Next Generation Web Services Practices (NWeSP); 2011, p511-516, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.