Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Haim, Mario"'
This study investigates the automated classification of Calls to Action (CTAs) within the 2021 German Instagram election campaign to advance the understanding of mobilization in social media contexts. We analyzed over 2,208 Instagram stories and 712
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.02690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Computational Social Science; Oct2024, Vol. 7 Issue 2, p1625-1644, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Publizistik: Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung; Aug2024, Vol. 69 Issue 3, p333-356, 24p
Autor:
Haim, Mario
Publikováno v:
Journalism Practice; Aug2024, Vol. 18 Issue 6, p1378-1397, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information, Communication & Society, 1-20
Although other social media platforms have seen a steeper increase in users recently, Facebook is still the social networking site with the largest number of users worldwide. A large number of studies from the social and behavioral sciences have inve
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/86564
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.