Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"Hail, L"'
Autor:
Hail L, Le Grange D
Publikováno v:
Adolescent Health, Medicine and Therapeutics, Vol Volume 9, Pp 11-16 (2018)
Lisa Hail, Daniel Le Grange Department of Psychiatry, University of California, San Francisco, CA, USA Abstract: Bulimia nervosa (BN) is a serious psychiatric illness that typically develops during adolescence or young adulthood, rendering adolescent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc583e2654a0442b99b23fe7d7aef433
Autor:
Chan, XHS, O'Connor, CJ, Martyn, E, Clegg, AJ, Choy, BJK, Soares, AL, Shulman, R, Stone, NRH, De, S, Bitmead, J, Hail, L, Brealey, D, Arulkumaran, N, Singer, M, Wilson, APR
Publikováno v:
Journal of Hospital Infection. 124:37-46
BACKGROUND: The COVID-19 pandemic increased the use of broad-spectrum antibiotics due to diagnostic uncertainty, particularly in critical care. Multi-professional communication became more difficult, weakening stewardship activities. AIM: To determin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Accounting Research (John Wiley & Sons, Inc.). May2018, Vol. 56 Issue 2, p617-671. 55p. 11 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.