Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Hafkesbrink, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schön, M., Delahaye, F., Hiessl, H., Kotz, C., Kuntze, U., Matuschewski, A., Schünke, P., Zoche, P., Hafkesbrink, J., Rebhan, E.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8d29171b54e67b0703d20007dea228dd
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/291722
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/291722
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This chapter introduces the teacher and the student to the open innovation paradigm. It points out the rationale for open innovation from the historical point of view and describes the differences between closed and open innovation. As open innovatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e789e045c15bad5f759f781e9afe9697
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/35101/1/Dabic_12489.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/35101/1/Dabic_12489.pdf