Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Hadzilacos, Thanasis"'
Autor:
Mavroudi, Anna, Hadzilacos, Thanasis
The purpose of this technical report is to present a methodological approach for evaluating the REVIT (http://revit.cti.gr) educational venture as a whole and assessing the learning effectiveness of the resulting collaborative e-courses.
Comment
Comment
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1304.6694
Autor:
Kiriazis, Nikolaos1, Hadzilacos, Thanasis1,2
Publikováno v:
International Conference on e-Learning. 2022, p154-158. 5p.
Autor:
Adamides, George, Katsanos, Christos, Parmet, Yisrael, Christou, Georgios, Xenos, Michalis, Hadzilacos, Thanasis, Edan, Yael
Publikováno v:
In Applied Ergonomics July 2017 62:237-246
Autor:
Pfoser, Dieter1 pfoser@imis.athenainnovation.gr, Hadzilacos, Thanasis2, Vasiliou, Giorgos, Efentakis, Alexandros3, Karagiorgou, Sophia3
Publikováno v:
Transactions in GIS. Dec2010, Vol. 14 Issue 6, p773-790. 18p. 7 Color Photographs, 7 Diagrams, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
13th International Conference on Advances in Web-Based Learning, ICWL 2014
Lect. Notes Comput. Sci.
Lect. Notes Comput. Sci.
Teachers adapt their lessons with or without the use of technology - but in a traditional class setting they target the imaginary "average student". This paper discusses how the teacher's "wisdom of practice" can intervene and inform the Technology E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4485::611482374ac35b38c1951a3fa33efb31
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/54531
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/54531
Publikováno v:
Journal of Interactive Learning Research; 2019, Vol. 30 Issue 3, p347-363, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.