Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Hadley, Jennifer"'
Autor:
Hadley, Jennifer Lyn
The purpose of this study was to evaluate variations of the Natural Resources Conservation Service (NRCS) curve number (CN) method for estimating near real-time runoff for naturalized flow, using high resolution radar rainfall data for watersheds in
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/346
Autor:
Hadley, Jennifer
This scientific essay is about children’s difficulties in playing and interacting with other children. The purpose of my essay is to gain a deeper understanding of those who are in need of support in their social interaction with other children. In
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-41264
Autor:
Hadley, Jennifer Lyn
Thesis (M.S.)--Texas A & M University, 2003.
"Major Subject: Forestry." Title from author supplied metadata (automated record created on Apr. 30, 2004.). Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
"Major Subject: Forestry." Title from author supplied metadata (automated record created on Apr. 30, 2004.). Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969/346
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carter, Robert A., Bihannic, Laure, Rosencrance, Celeste, Hadley, Jennifer L., Tong, Yiai, Phoenix, Timothy N., Natarajan, Sivaraman, Easton, John, Northcott, Paul A., Gawad, Charles
Publikováno v:
In Current Biology 24 September 2018 28(18):2910-2920
Autor:
Kraguljac, Nina Vanessa, White, David Matthew, Hadley, Jennifer Ann, Visscher, Kristina, Knight, David, ver Hoef, Lawrence, Falola, Blessing, Lahti, Adrienne Carol
Publikováno v:
In NeuroImage: Clinical 2016 10:146-158
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.