Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"Haddon, L."'
Publikováno v:
Children, risk and safety on the internet: research and policy challenges in comparative perspective, 87-98
STARTPAGE=87;ENDPAGE=98;TITLE=Children, risk and safety on the internet: research and policy challenges in comparative perspective
Children, risk and safety
Research and policy challenges in comparative perspective, 87-98
STARTPAGE=87;ENDPAGE=98;TITLE=Children, risk and safety
Research and policy challenges in comparative perspective
Children, Risk and Safety on the Internet ISBN: 9781847428844
STARTPAGE=87;ENDPAGE=98;TITLE=Children, risk and safety on the internet: research and policy challenges in comparative perspective
Children, risk and safety
Research and policy challenges in comparative perspective, 87-98
STARTPAGE=87;ENDPAGE=98;TITLE=Children, risk and safety
Research and policy challenges in comparative perspective
Children, Risk and Safety on the Internet ISBN: 9781847428844
This chapter describes European children's level of self-reported digital literacy, measured by the ability to perform specific tasks, the range of online activities undertaken and the belief about one's own internet abilities. A nuanced answer is pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::876d39fe02e42b4391c86d2bfbde1e19
https://doi.org/10.2307/j.ctt9qgt5z.12
https://doi.org/10.2307/j.ctt9qgt5z.12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haddon, L. C.
Publikováno v:
Brush and Pencil, 1905 May 01. 15(5), 259-264.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25503828
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Research Methods Cases
SAGE Research Methods
University of West London
SAGE Research Methods
University of West London
The EU Kids Online II project built on the previous project's literature review and development of methods to generate detailed cross-national evidence about children's use, risks and harms online. The project aimed to provide comparable survey data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::64be0cf67e6a84eb2226f55654089119
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/35401/2/__lse.ac.uk_storage_LIBRARY_Secondary_libfile_shared_repository_Content_Livingstone%2C%20S_EU%20Kids%20Online%20II_Livingstone_EU%20Kids%20online%20II_2015.pdf
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/35401/2/__lse.ac.uk_storage_LIBRARY_Secondary_libfile_shared_repository_Content_Livingstone%2C%20S_EU%20Kids%20Online%20II_Livingstone_EU%20Kids%20online%20II_2015.pdf
Publikováno v:
Generational use of new media, 185-202
STARTPAGE=185;ENDPAGE=202;TITLE=Generational use of new media
STARTPAGE=185;ENDPAGE=202;TITLE=Generational use of new media
In the majority of the western countries the population is aging at a rapid pace. At the same time, society is increasingly becoming more digitalised. Information is supplied to a growing extent, and frequently solely, in digital form. It is obvious,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::50c8c3a00ef0b8f9cda3742ebb0ce7af
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/getting-access-to-website-health-information-does-age-really-matter(5f2ee65e-6ddd-4e71-9a7c-4aebaeaf241d).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/getting-access-to-website-health-information-does-age-really-matter(5f2ee65e-6ddd-4e71-9a7c-4aebaeaf241d).html