Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Hacieminoglu, Esme"'
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2023 50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hacieminoglu, Esme
The purposes of this study were to explain the development and validation of a new instrument for assessing elementary students&rsquo
views of the Nature of Science (NOS) and to investigate student and school level factors that help to explain t
views of the Nature of Science (NOS) and to investigate student and school level factors that help to explain t
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/3/12612015/index.pdf
Publikováno v:
Revista de Cercetare şi Intervenţie Socială / Review of Research and Social Intervention. (50):22-37
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=521651
Autor:
Hacieminoglu, Esme
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2014 116:1268-1273
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HACIEMINOGLU, Esme
Publikováno v:
Volume: 19, Issue: 80 59-88
Eurasian Journal of Educational Research
Eurasian Journal of Educational Research
Problem Durumu: Literatürde, öğrencilerin tutumları konusunda çok sayıdanicel çalışmalar vardır ve çalışmaların sonuçları, öğrencilerin önemli ve artanoranda fen bilimleri ile ilgilenmediğini ve fen bilimlerine yönelik negatiftut
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::a9f6665f70d61495abc03f4912e55f1f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejer/issue/43338/548894
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejer/issue/43338/548894
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2014 116:973-978
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.