Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Haberberg, Adrian"'
Autor:
Haberberg, Adrian Bernard
A laboratory study of the factors of that influence the propensity of organisations to copy the strategic decisions of others, based around the BRANDMAPS simulation, investigated the effects of contingencies relating to the environment, the decision
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.418937
Autor:
Haberberg, Adrian, Gander, Jonathan, Rieple, Alison, Helm, Clive, Martin‐Castilla, Juan‐Ignacio
Publikováno v:
Journal of Global Responsibility, 2010, Vol. 1, Issue 2, pp. 366-381.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/20412561011079443
Publikováno v:
Journal of Organizational Behavior, 2007 Jul 01. 28(5), 607-624.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30162580
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services 2002 9(3):125-138
Publikováno v:
Design Management Review. Winter2005, Vol. 16 Issue 1, p48-55. 8p.
Publikováno v:
Journal of Strategic Marketing. Jun1999, Vol. 7 Issue 2, p89-106. 18p. 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haberberg, Adrian, Reynolds, Peter
Publikováno v:
Economic Issues. Dec2000, Vol. 5 Issue 3, p1. 4p.
Autor:
Haberberg, Adrian1
Publikováno v:
Journal of Management Studies (Wiley-Blackwell). Jul2000, Vol. 37 Issue 5, p774-776. 3p.