Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Haber, Sara"'
Autor:
Haber, Sara
Because maximizing the learning of new material is a relevant concern for most individuals, understanding the specific processes involved could be beneficial for people of all ages. Both encoding and monitoring occur during the learning acquisition p
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1911/64633
Autor:
Haber, Sara.
Publikováno v:
abstract only (free order & download UNR users only).
Thesis (M.A.)--University of Nevada, Reno, 2007.
"August, 2007." Includes bibliographical references (leaves 26-29). Online version available on the World Wide Web.
"August, 2007." Includes bibliographical references (leaves 26-29). Online version available on the World Wide Web.
Autor:
Park, Denise C., Lodi-Smith, Jennifer, Drew, Linda, Haber, Sara, Hebrank, Andrew, Bischof, Gérard N., Aamodt, Whitley
Publikováno v:
Psychological Science, 2014 Jan 01. 25(1), 103-112.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24539472
Publikováno v:
Restorative Neurology & Neuroscience. 2015, Vol. 33 Issue 6, p865-882. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; Nov2007, Issue 1, p64921S-64921S-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.