Zobrazeno 1 - 10
of 633
pro vyhledávání: '"Haataja, L"'
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders May-June 2016 61:16-28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haataja, L. (Lari)
Tiivistelmä. Tämä tutkimus käsittelee dyslektikoiden kokemuksia nuotinluvusta ja musiikillisesta toiminnasta. Vaikka dysleksia on yksi yleisimmistä oppimisvaikeuksista, on yhä paljon asioita mitä siitä ei tiedetä. Dysleksian yleisyydestä hu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::2947ff78ee0feb53ed5b7a687bb96f5c
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202206032567
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202206032567
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haataja, L. (Lari)
Tiivistelmä. Kandidaatintutkielma nuotinluvun ja lukivaikeuden välisistä suhteista. Tutkielma määrittelee keskeisiä käsitteitä, ja avaa dyslektikon tueksi sopivia opetusmetodeja, kooten tietoa tieteellisistä tutkimuksista ja artikkeleista, s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::efc837d43e4645e6bfd02af7cf1f5684
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202006132370
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202006132370
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.