Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Haataja, Anne"'
Autor:
Haataja, Anne, Voeten, Marinus, Boulton, Aaron J., Ahtola, Annarilla, Poskiparta, Elisa, Salmivalli, Christina
Publikováno v:
In Journal of School Psychology October 2014 52(5):479-493
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education August 2012 28(6):851-859
Autor:
Haataja, Anne
Vuoden 2015 aikana Suomeen tulleiden turvapaikanhakijoiden määrä yllätti suomalaiset ja Suomen viranomaiset. Turvapaikanhakijoiden määrä vastaanottojärjestelmän valmistautumattomuus synnyttivät kaaosmaisen kriisitilanteen, ja tapahtumien ko
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::d64b4352bbd44bb0b6be3f40f85b4504
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/102643
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/102643
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haataja, Anne
Endast sammandrag. Inbundna avhandlingar kan sökas i Helka-databasen (http://www.helsinki.fi/helka). Elektroniska kopior av avhandlingar finns antingen öppet på nätet eller endast tillgängliga i bibliotekets avhandlingsterminaler. Only abstract.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::d6775c394e0eebce1bf66bdd7f4bf08a
http://hdl.handle.net/10138/17199
http://hdl.handle.net/10138/17199
Autor:
HAATAJA, ANNE
Islamin ja muslimien läsnäolo länsimaissa on tullut viimeisten vuosikymmenien aikana yhä näkyvämmäksi, ja muun muassa maahanmuutto on lisännyt myös Suomessa asuvien muslimien määrää. Maallistuneisuuden ja toisaalta kristillisen perin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::336b575f9e2f03a3b3112d7c90980d80
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/81636
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/81636
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.