Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"Haas, Elizabeth"'
Autor:
Gimbel, Ronald W, Rennert, Lior M, Crawford, Paul, Little, Jeanette R, Truong, Khoa, Williams, Joel E, Griffin, Sarah F, Shi, Lu, Chen, Liwei, Zhang, LingLing, Moss, Jennie B, Marshall, Robert C, Edwards, Karen W, Crawford, Kristy J, Hing, Marie, Schmeltz, Amanda, Lumsden, Brandon, Ashby, Morgan, Haas, Elizabeth, Palazzo, Kelly
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 5, p e17968 (2020)
BackgroundPast mobile health (mHealth) efforts to empower type 2 diabetes (T2D) self-management include portals, text messaging, collection of biometric data, electronic coaching, email, and collection of lifestyle information. ObjectiveThe primary
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c36bdd1cec824e058f8c87ff174a8b69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haas, Elizabeth
The purpose of this study was to determine the impact of Ontario’s Primary/Junior teacher preparation programs on graduates’ knowledge and ability to apply what they know about literacy education. The research examined the content of the programs
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/31779
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1999 Jul . 96(14), 7803-7808.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48381
Autor:
Haas, Elizabeth1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Leader to Leader. Fall2023, Vol. 2023 Issue 110, p65-68. 4p. 1 Black and White Photograph.
Autor:
Haas, Elizabeth A.
Publikováno v:
Public Health Reports (1974-), 1996 Sep 01. 111(5), 431-436.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4598047
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1996 Apr 01. 93(7), 3001-3006.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/39104
Autor:
Ilgen, Mark A., Haas, Elizabeth, Czyz, Ewa, Webster, Linda, Sorrell, John T., Chermack, Stephen
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice 2011 18(1):149-160