Zobrazeno 1 - 10
of 617
pro vyhledávání: '"Haas, Alexander"'
Autor:
Bowen, Melanie1 (AUTHOR) Melanie.Bowen@wirtschaft.uni-giessen.de, Haas, Alexander1 (AUTHOR), Hofmann, Isabel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Jul2023, p1-24. 24p. 1 Illustration, 4 Charts.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 8, pp. 1248-1273.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-10-2022-4193
Autor:
Haas, Alexander
In Being Given, Jean-Luc Marion claims that Heidegger errs in subordinating the givenness of phenomena to Ereignis, unduly restricting the ways in which phenomena can be said to “give themselves”. The problem, however, is that without this strict
Autor:
Ibrahim, Sara1 sara-khalil-aly.ibrahim@wirtschaft.uni-giessen.de, Haas, Alexander1 alexander.haas@wirtschaft.uni-giessen.de
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2024, Vol. 35, p835-839. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.