Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Haake, Magnus"'
Autor:
Gulz, Agneta, Haake, Magnus
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences July 2024 113
Publikováno v:
In Speech Communication January 2020 116:44-55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers & Education 1 December 2015 90:13-23
Autor:
Brännström, K. Jonas ∗, †, Holm, Lucas †, Lyberg-Åhlander, Viveka ∗, †, Haake, Magnus †, ‡, Kastberg, Tobias ∗, Sahlén, Birgitta ∗, †
Publikováno v:
In Journal of Voice September 2015 29(5):624-630
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2012 Oct 01. 60(5), 723-751.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23271642
Publikováno v:
Interaction Design and Architecture(s). :129-154
The paper presents a systematic examination of data from two early math interventions, involving 188 children aged 3,5-6,5 and their teachers. The aim is to cast light on how a digital early math game can be spontaneously extended into the physical e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tärning, Betty, Lee, Yeon, Andersson, Richard, Månsson, Kristian, Gulz, Agneta, Haake, Magnus
Background Previous research shows that critical constructive feedback, that scaffolds students to improve on tasks, often remains untapped. The paper’s aim is to illuminate at what stages students provided with such feedback drop out of feedback p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b09080e2eac2b9436d5b217422e25ef3
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-168597
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-168597
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.