Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Haagen, Miriam"'
Publikováno v:
Good practice in der institutionellen Kommunikation ISBN: 9783111010083
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::df3ff9cdff7b3737ce86a98cb5e35d0f
https://doi.org/10.1515/9783111010083-009
https://doi.org/10.1515/9783111010083-009
Dieser Beitrag befasst sich mit Verfahren der„Aktualisierung und Dis-tanzierung“(Stukenbrock 2013), die Jugendliche bei der Rekonstruktion der Er-eignisse im Kontext des Todes ihres Vaters in psychotherapeutisch geführtenInterviews verwenden. An
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b6c7b95712c682615e280baffe1c9509
https://doi.org/10.1515/9783110688696-010
https://doi.org/10.1515/9783110688696-010
Publikováno v:
International Journal of MS Care; Mar/Apr2023, Vol. 25 Issue 2, p63-70, 8p
Objective: Parental physical disease is a family issue, but families’ minor children are seldom considered. The current study analyzed experiences with implementation of counseling for families with physically ill parents and minor children during
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::a24cd87b51afbc50c3127f25910d741e
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3156897
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3156897
Objectives Based on the investigation of 144 families (144 patients affected by Multiple Sclerosis (MS), 109 partners, and 192 children) examined in three different European child and adolescent psychiatric University centres by means of questionnair
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::c0f779415b3a02749b537633ff33ad9c
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3116812
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3116812
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.