Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Haag, Ludwig"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mischo, Christoph, Haag, Ludwig
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2002 Sep 01. 17(3), 263-273.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23420423
Autor:
Haag, Ludwig
Publikováno v:
Pädagogik; jan2025, Issue 1, p52-52, 1p
Publikováno v:
Beiträge zur Lehrerinnen-und Lehrerbildung 32 (2014) 1, S. 21-33
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung 32 (2014) 1, S. 21-33
Die Arbeit mit authentischen Fällen findet im Rahmen der Lehrerinnen- und Lehrerbildung zunehmend Zuspruch. Verbunden werden damit Erwartungen z.B. bezüglich einer besseren Ver
Die Arbeit mit authentischen Fällen findet im Rahmen der Lehrerinnen- und Lehrerbildung zunehmend Zuspruch. Verbunden werden damit Erwartungen z.B. bezüglich einer besseren Ver
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goetz, Thomas, Haag, Ludwig, Lipnevich, Anastasiya A., Keller, Melanie M., Frenzel, Anne C., Collier, Antonie P. M.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 5 (2014)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
With the aim to deepen our understanding of the between-domain relations of academic emotions, a series of three studies was conducted. We theorized that between-domain relations of trait (i.e., habitual) emotions reflected students' judgments of dom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::3b5e94003ae1f50ec2b9b47eff865e50