Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Haag, Ann‐Christin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bassing, Marianne M., Pei, Pangzhongyuan, Bagrodia, Rohini, Haag, Ann-Christin, Bonanno, George A.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2024 63(10) Supplement:S282-S282
Autor:
Haag, Ann‐Christin1,2 (AUTHOR), Landolt, Markus A.1,3 (AUTHOR), Kenardy, Justin A.4 (AUTHOR), Schiestl, Clemens M.5 (AUTHOR), Kimble, Roy M.6,7,8 (AUTHOR), De Young, Alexandra C.4,6 (AUTHOR) adeyoung@uq.edu.au
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Sep2020, Vol. 61 Issue 9, p988-997. 10p.
Posttraumatic Stress Disorder in Very Young Children: Diagnostic Agreement Between ICD-11 and DSM-5.
Autor:
Vasileva, Mira1 mvasileva@uni-bremen.de, Haag, Ann‐Christin2, Landolt, Markus A.2,3, Petermann, Franz1, Haag, Ann-Christin4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Traumatic Stress. Aug2018, Vol. 31 Issue 4, p529-539. 11p. 1 Diagram, 6 Charts.