Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"HUMPHREY, WILLIAM F."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Humphrey, William F.
Publikováno v:
IndraStra Global.
As consumers rapidly adopt social media, marketers recognize social media comprises an important part of the integrated marketing communications (IMC) mix. Social media is used to cultivate relationships with consumers; in addition other possible out
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reynders, John V.W., Forslund, David W., Hinker, Paul J., Tholburn, Marydell, Kilman, David G., Humphrey, William F.
Publikováno v:
Computer Physics Communications; May 1995, Vol. 87 Issue: 1-2 p212-224, 13p
Autor:
Humphrey, William F.
Publikováno v:
Dr. Dobb's Journal: Software Tools for the Professional Programmer. Mar2003, Vol. 28 Issue 3, p42. 4p. 1 Chart.
Autor:
HUMPHREY, WILLIAM F.
Publikováno v:
Forbes; 2/15/1950, Vol. 65 Issue 4, p25-25, 1/9p