Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"HUANG Huizhe"'
Publikováno v:
Di-san junyi daxue xuebao, Vol 43, Iss 19, Pp 1831-1838 (2021)
Objective To explore the effects of zinc finger transcription factor 3 (zic3) gene on cerebrovascular development in zebrafish at early stage and its mechanisms. Methods CRISPR/Cas9 technique was used to obtain the zebrafish with zic3 mutation. The p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c508de3b53a64df7908a66a4834b40c5
Publikováno v:
Di-san junyi daxue xuebao, Vol 41, Iss 15, Pp 1445-1452 (2019)
Objective To knock out lkb1 gene in zebrafish by CRISPR/Cas9 technique, observe and verify homozygote phenotype, and preliminarily explore the effect of lkb1 on the development of renal tubule. Methods The gRNA targeting lkb1gene was designed and syn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f8a19364cdb4aac859ff32af948d4c3
Autor:
Wang, Yunpeng, Li, Shuaiting, Cheng, Zhi, Zhang, Ziyuan, Xu, Yu, Zhang, Huan, Xu, Ting, Chen, Jianqiang, Yin, Danyang, Yan, Wenhua, Huang, Huizhe
Publikováno v:
In Food and Chemical Toxicology April 2024 186
Autor:
Zou, Jing, Qin, Ziran, Li, Ran, Yan, Xiaohua, Huang, Huizhe, Yang, Bing, Zhou, Fangfang, Zhang, Long
Publikováno v:
In Molecular & Cellular Proteomics January 2024 23(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Heyu, Liu, Chao, Li, Ran, Zhou, Lili, Ran, Yu, Yang, Qiqing, Huang, Huizhe, Lu, Huasong, Song, Hai, Yang, Bing, Ru, Heng, Lin, Shixian, Zhang, Long
Publikováno v:
Nature; Oct2024, Vol. 634 Issue 8036, p1229-1237, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.