Zobrazeno 1 - 10
of 472
pro vyhledávání: '"HORTON, PAUL"'
Autor:
Hsu, Fei-Man1 (AUTHOR), Horton, Paul2 (AUTHOR) paulh@iscb.org
Publikováno v:
BMC Bioinformatics. 10/9/2024, Vol. 25 Issue 1, p1-13. 13p.
Autor:
Horton, Paul, Kerner, Hannah R., Jacob, Samantha, Cisneros, Ernest, Wagstaff, Kiri L., Bell, James
While innovations in scientific instrumentation have pushed the boundaries of Mars rover mission capabilities, the increase in data complexity has pressured Mars Science Laboratory (MSL) and future Mars rover operations staff to quickly analyze compl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.12815
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HORTON, PAUL1 paul.horton@liu.se
Publikováno v:
Educational Psychology / Psychologia Wychowawcza. 2024, Vol. 71 Issue 29, p23-34. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Balkwill, Colan G., Deslippe, Julie R., Horton, Paul, David, Charles, Wu, Chen, Koot, Emily, Ritchie, Peter, Blissett, Wayne, Chagné, David
Publikováno v:
Tree Genetics & Genomes; Oct2024, Vol. 20 Issue 5, p1-20, 20p
The primary intent of this thesis was to determine if and how the practice of Art of Hosting, a dialogue–based, participatory process architecture, could foster social capital in communities and other large, complex social systems working to addres
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:bth-5158
Autor:
Eriksson, Anna, Horton, Paul
Publikováno v:
Children & Society; Jan2025, Vol. 39 Issue 1, p146-160, 15p
Autor:
Horton, Paul
Taking seriously the oft-made claim that power relations are central to school bullying, the dissertation focuses specifically on the interconnectedness of school bullying and power relations within the specific context of Vietnamese lower secondary
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-70540