Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"HOLLAND, AJA"'
Globally, First Nations children sustain burns at a higher rate than other children. Little is understood about how health inequities contribute, especially from an Indigenous viewpoint. We analyzed data from the Burns Registry of Australian and New
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3464d067d544270a9540bf3b1a8a5bee
https://hdl.handle.net/10453/150492
https://hdl.handle.net/10453/150492
BACKGROUND:Aboriginal and Torres Strait Islander children have higher incidence, severity and hospital length of stay for their acute burn injuries than other Australian children. We examined factors contributing to longer length of stay for Aborigin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::763b5a83c89235341293a504826e91a4
https://hdl.handle.net/10453/143387
https://hdl.handle.net/10453/143387
After scalds, flame burns have been considered the next most common mode of burn injury in childhood. Recent experience in the authors' unit suggested that contact burns were becoming more frequent. The authors sought to determine the contemporary fr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::78ae475d2fbe26de6abe8699bf3ad0b5
https://hdl.handle.net/10453/115668
https://hdl.handle.net/10453/115668
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.